به گزارش میثاق نیوز
مراسم تشییع اولین مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

مراسم تشییع سرهنگِ پرستار، نوراحمد محمدی اولین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد.
در این مراسم امیر سرتیپ خلبان هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده اولین شهید مدافع سلامت این نیرو گفت: امروز حوزه بهداشت و درمان در کل کشور و هم چنین در سطح نیروهای مسلح، سرنوشت سازترین و بحرانیترین روزهای خود را پشت سر میگذارد. فضای بهداشت و درمان در این روزها یادآور سالهای دفاع مقدس است. شاهدیم که تمامی کارکنان با روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی رسالت خود را به درستی انجام میدهند.
امیر هادیان افزود: نیرویهای مسلح و مجموعه بیمارستان بعثت هم تراز با بقیه ارگانهای کشور در حوزه سلامت تا ریشه کن شدن کرونا در کنار مردم هستند. این گونه شهادتها نه تنها کادر درمان را دلسرد نخواهد کرد، بلکه آنان را مصمم و با ارادهتر از قبل میکند.
+ نوشته شده در شنبه یکم آذر ۱۳۹۹ ساعت 14:36 توسط |
سرباز ولایت...
ما را در سایت سرباز ولایت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت: 17:31